Thanks for visiting. Follow this blog okay?

First day of school?



This year aku sekolah petang untok sehari before masuk asrama. Macam tak biase because aku dah sekolah pagi since darjah 4. Hari ni aku naik form 1 (kembang hidung :3) and sekolah petang. Sumpah tak biase. -,- Aku datang skolah pukol 10.30 padahal start pukol 12? Haha, gilakk! Aku datang awal because nak ambik something lah. Aku nak kene ambek kad kesihatan bla..bla..blaa untok asrama. Penat? Pergh, jangan cakap lah. Then, aku ingat aku sorang je datang awal. Nasib lah geng aku datang awal jugak sorang. Die datang nak daftar ape entah. Ade la jugak kawan. Then, geng lain dah sampai semue aku salam-salam then terus call ayah and balik. Why? Sayang aku datang nak tukar skolah je. Buat ape nak lame-lame? Ayat mak aku, tak malu ke nak duduk kat skolah yang bukan skolah kite? Haha, buat segan je. Better aku blah rite? Aku cakap kat kawan aku, aku dah nak balik and aku pindah skolah. Bengang doh dorang tak pecaye! Then dorang lari tinggalkan aku sorang-sorang. Aku balek je lah, lantak dorang tak jumpe aku dah. XD
- Rindu dorang lah, xoxo!

0 comment (s):